Umudayolculuk Kızlar ilk beta değeriniz kaçtı? Adetr kaç gün kala öğrendiniz? Benim adete 1 gün kala 93 iyi mi hiç bilmiyorum
sayre Umudayolculuk canım önemli olan ilk değer değil 2 günde bir artısı 2 katına çıkması gerekir. 10 ile öğrenenler var gebeligini
Nergissi Umudayolculuk herkeste farklı oluyor değer iki günde bir ikiye katlasın yeter ki .ona takılmayın
Umudayolculuk sayre evet doğru diyorsunuz şu an biraz meraklı ve heyecanlıyım. Uzun bir süredir beklediğim için öğrenmek istedim. Bakalım 2 gün sonra tekrar kan vereceğim.
Miranda Neden sürekli beta değerine bakıyorsunuz sadece 1 defa kan verip hamile olduğumuzu anlayınca daha sonra doktora gidince kalp atışı dinlemeye yeterli olmuyor mu ? Bilmediğim için soruyorum herkes sürekli beta değerine baktırıyor neden?
Umudayolculuk Miranda kimyasal olabiliypr çünkü ben yaşadım daha önce 7 buçukla öğrendim 26 oldu sonra düşmeye başladı. 2 gün de bir atmıyorsa düşük oluyor
ikicocuklubiranne Miranda kimyasal gebelik ihtimaline karşılık beta değeri düşük oldu mu doktor 2 günde bir tekrarlamayı uygun görüyor beta değeri yükselmiş mi bakmak amaçlı. Yani sağlıklı mı ilerliyor gebelik bakmak için
Merve201119 Miranda kimyasal gebelik denen birsey var bazen olabiliyor ona karşı baktırmak önemli birde dış gebelik olma olasılığına karsi
ikicocuklubiranne Umudayolculuk ilk değerim 60 tı adetten bir gün önce. 2 gün sonra tekrar yaptırdım 267 çıktı. Önemli olan iki gün arayla iki kat yükselmiş olmuş. Şuan 12+3 olduk ☺️
Anime Umudayolculuk ben adetime 4 gün kala 42 ile öğrendim sonra adetime 1 gün kala 209 oldu adetim 1 gün geçti 561 oldu. Beta kişiden kişiye değişiyor takılmayın
Miranda ikicocuklubiranne hic doktorum istememisti o yüzden bilmiyordum en son 8 haftalık kürtaj oldum gelişmediği için şimdi tekrar hamileyim kan verdim yine mi vermeliyim sağlıklı mı diye Onu merak etmiştim.
Naziminverasi Adetten iki gğn önce 70 küsürdü adet günü 395 e yükseldi önemli olan arkadaşlarında dediği gibi güzel yükselmesi sağlıkla ilerler inşallah hayırlı olsun