ParildayanYildiz canım Haziran ayında bende boş gebelikten kürtaj oldum ☹️Kesem çok küçüktü, aslında beta yükselseydi düzenli olarak bekleyecektik , fakat ne kese büyüdü doğru dürüst nede beta düzgün arttı ☹️6. haftanın başında bitti.. çok üzüldüm, zamanla bununla yaşamaya alışıyorsun aklına gelince yine üzülüyorsun.. kürtajdan sonra 5-6 ay olmadı, sonra ara verdik, şimdi yine deniyoruz..