Adaryona Kızlar eşim tavuk dışında pek bir şey yemiyor.tarif önerisi olan var mı nasıl değerlendirebilirim bütün parçalanmış tavuğu.farklı bir tarif yapmak istiyorum aklıma birşey gelmedi
Ersibneh Adaryona veya elektrikli ızgaranvarsa nnane pulbiber dök tuzla az yağ dök pişsin mangal gibi olur
Deletedmom7373700 Adaryona milföy hamurunun içine tavuğu güzelce soteleyip koyun milföyü bohça gibi kapatın üzerine yumurta sarısı sürün fırında iyice kızarana kadar pişirin çok güzel oluyor.
12_ze Bi kaşık salça bi kaşık yoğurt pul biber karabiber kekik tuz biraz da sulamdiriyorum tavuklar çok yumuşak oluyor fırında çok güzel oluyor
Deletedmom7373700 Adaryona sürekli tavuk yiyen adamla da zor yav 🥲🤭 başka şeyler yaptığın zaman yemiyor mu canım hiç biraz yapmasan alıştırsan olmuyor mu
Diloss_14 Adaryona bir kaç parçasını haşlıyorum bol etli kısımları didikliyorum tencerede az sıvıyağ isteğe bağlı tereyağ da olabilir pulbiber kekik karabiber istediğin baharatlarla çeviriyorum nohutlu güzel bir pilav yapıyorum bayıla bayıla yiyoruz 2 şer tabak yemek garantili😂🫣
Seymmakck Adaryona canım yemeği olabilir biz genelde parça tavuğu öyle degerlendiriz . Yemeklik soğan kapyq biber yeşil biber sarımsak doğra bunları kavurma iyice sonra sallasın dök. Tavukları da ekle daha sonra az kimyon Karabiber kırmızı biber bunalri da ekle ocagin altını kıs kavrulsun bu surecte tavukların. Sik sık kontrol et sibi tutmasın kendi kendine az sulanıyor zaten kavrulurken kavurma işlemi bitince de sıcak su ilave et göz kararı
Aselsevde Adaryona tavuğu parçaladığın göğüs kısımlarından tavuk şiş yada tantuni yapabilirsin tavuk kebabı da olur 🥰
Ozgebhb Adaryona eğer mantar tüketiyorsa birlikte tavuk mantar sote yapabilirsin. Tavuk, mantar ve krema birbirlerine çok yakışıyorlar :)
Adaryona Bora5832 evet en son öyle yapmıştım.hatta piştikten sonra yağda kızarttım dışı çıtır içi yumuşak oldu çok güzeldi ama aynısını yapmayayım dedim
Zeeynepp Peki hanımlar bende bişey sormak istiyorum korili tavuk ve makarna nasıl yapılıyor açıkçası hiç denemedim kötü olur da yemeyiz diye kuşkuya giriyorum