Aytiii Sonunda cinsiyyetimiz 20. haftada kesinleşti..KIZ Annesi oluyorum Kızlar😊 bu yola sizinle başladım, sizinle devam edicem..tavsiyelerinize ihtiyacım olucak Kız anneleri🌸 :önümüzdeki hafta detaylı ultrasonada gidicem ama bu sefer doktor kesin KIZ dedi
haklisinesracim Aytiii hayırlı olsun sanirim erkek hissediyordunuz öyle hatırlıyorum kızınız hayırla gelsin ve hayir getirsin :)
Sbm050421 Aytiii benimde minnoşum kız 19+5 iz bizde haftaya detaylı ultrasona giricem 😇 bebişiniz hayırlı uğurlu olsun sağlıkla doğsun inşallah 🥰
Eminasmom Aytiii Minik bir cadı geliyor 😂 yani benimki öyle bide babacı olacak baba yokken sen baba varken seni tanımayacak hazır ol 😂😂😂
Aytiii haklisinesracim evet canım…çok emindim hem aşerdiyim gıdalardan hem %100 dogru olan rus takviyesinden))) tüm tanıdıklarıma dogru çıkmıştı bi bende yanıldılar😅
Aytiii Sbm050421 size ücret nekadar dediler? bize 900 tl acı bademde de 2400 tl🤦🏻♀️ saglıkla kucagımıza alalım inşallah..paylaşalım güzel anılarımızı🌸
Aytiii Eminasmom bi tek bu yüzden kız istemiyordum😭 kocamı elimden alıcak cadı😅 önemli olan saglıklı olsun..ne güzel arkadaşımız olucak💖
Aytiii Oxorza 14. haftada gittim göstermedi..15ci haftada gittim yine göstermedi 17. haftada kıza benziyor dedi ama kıza güven olmaz dedi…bu gün 20.3 günlüyüz kesin kız dedi ama yinede birşey almıycam detaylıda emin olalım
Oxorza Aytiii kendini gostermiyen genelde hep kız çıkıyor bende 15 haftalıkken gittim kız dedi ayrıntılı bekliyorum ya bazen yanilma oluyor valla merak ediyorum cok😀
Aytiii Sbm050421 ne güzel..benim yaşadıgım yerde devlette bile yapmıyorlar..ancak Mugla merkeze gitmem lazım oda çok uzak aynı masraf oluyor
Elis_Elya26 Hayırlısı olsun inshallah sağ sağlim kucağna almayı nasip etsin allahım bende erkek annesi oluyorum inşallah tam kaç haftalıksın canm 💜
Aytiii Elis_Elya26 inşallah canım sag saglim kucagımıza almak nasip olsun…🌸 20.3 günlük daha bu gün kesin crvap verdiler..siz kaçıncı haftanızdasız?
Aytiii yineyenidenanneoluyorum7 buna çok güldüm🤣🤣 rus takvimi yazmak istemişimdir..Valla bazı harifleri yalnış yazınca komple cümle deyişiyo🙈
Aytiii yineyenidenanneoluyorum7 çigköfte lahmacun..yaprak sarması..sevmediyim ne varsa aşerdim..baharatlı yemege aşerenlerin oglu oluyormuş demişlerdi