Yoncaarslan Hanımlar dişetlerim çok kötüdurumda üst kısım kompleşiş ve ağrıyor, yaşam kalitem düştü vallahi ,doktorum normal gebelikte dedi ama başına gelen var mı 😢25 haftalığız
oglummehmedim Karanfilli su icin cok iyi geliyor agiz dis iltihaplarina bendede var yavas yavas hafifletdi agrimiyo
Elfidam İlk kez dis eti agrisi icin agladigimi bilirim Disim sandim tum gece meger eti iltihap yapmis. Tavsiyem Ara yuz fircasi alin en ince olanindan. Dis eti aralarini onla temizleyin hatta temizlerken kanayacaklar ve o sizi rahatlatacak Ben bu sorunu bu fircayla hallettim
BarBeyzazer Aynı durumdayım diş etlerim çekildi şişti acıyor hafif şekilde fırçaladığım halde felaket kanıyor inşallah Doğumdan sonra düzelir son ayımdayım ben önceden çekilme yoktu bu ay oldu oda
Yoncaarslan Sağolun hanımlar herşeyi denedim bide karanfilli suyu deneyeyim 😢 ara yüz fırçasınıda alayım inşallah geçer ya 🤲🏻🤲🏻
Elfidam Yoncaarslan arayuz fircasindan eminim memnun kalacaksiniz etkisini dis etiniziin iltihap siddetine gore 3 4 gunde gorursunuz mutlaka kanatin iltihapi aksin gargara yapmayi unutmayin. Gecmis olsun Hayirli dogumlar