_merve_ky bende 31+ 2 haftalığım , bugün o kadar baskım oldu ki , dedim yürüyüş yapıyım geçer , yürüyemeden eve geldim baskıdan dolayı , çok rahatsız oldum. En son 29 haftada makat gelişti , böyle şikayetim yoktu , dönmüş olabilir miy acaba ? Bu kadar baskı hissediyorsam umarım kafasıdır 😁