Zuhalsareelif Banamı ole gelıyor 33 haftaya gırıcem yarın ama bana gunler gecmıyor gıbı gelıyor sızler ne durumdasınız ?
Elizzannesi Zuhalsareelif yaaa an itibariyle 30. Haftaya girdik bende az kaldı gerisi cabuk geçer diye düşünüyordum offf hamilelik çok uzun bi süreç
Nebyaa Her gün kac gü kaldığına bakınca gecmiyor bizde 35+4 üz 30 dan sonra hiç bakmadım geçen baktığımda şaşırdım beklediğimden az kalmış. Artık arada bakıyorum daha iyi oluyo
Zuhalsareelif Deniz2961 o zaman sen benden once olursun Rabbım bılır hayırlısıyla sag salım kucagına alırsın ınsallah
Zuhalsareelif Deniz2961 valla bılmıyorum bendede oluyor agrı ama kasılma degıl sanırım sankı bıraz assagı ındı temızlıkde yapıyorum hastane nere gıdıyrousnhz
Deniz2961 Zuhalsareelif valla devlete gideceğim küçük bir şehirde yasiyrm.ozel yok özel.icin başka bir şehre gidiyrm bir sknti görüşe giderm büyük sehre
Deniz2961 Zuhalsareelif cnm bn bgnn gittim bir sknti yok çok şükür ağrılarım sebebi beebj makat geliş ondan olabilir dedi nts vs temiz bebekte 2100 kilo 45 cm cnm