Nebyaa uyuşturulmak istedim belden ama doktorum unuttu avaz avaz bağıra bağıra doğurdum çok zorlandım 48 saat kafamı kaldırmadan ilaçlardan yorgun düştüm bebeğim sarılık oldu sonra 3 günde yoğun bakımda mavi ışık aldı. sürünerek hastaneden çıktım 😂 şimdi gülerek hatırlıyorum bu kezde normal yapmak istiyorum akıllanmadım Allah’ın izniyle estetik dikiş için ben instgramda görüyorum millet maşallah çatır çatır doğuruyor herkesin bünyesi farklıymış demekki