Dyquu Arkadaşlar 38. Hftadayım sağ ayağımda geçmeyen kramp ve ağrı var artık çile çekiyormuşum gbi hissediyorum kilodan mı neden bilmiyorum sizce
Sumiire Dyquu aynı haftadayız kalsuyum eksikliğinden buyuk ihtimale aynı sorunu bende yaşıyodum geceleri uyanıyodum ayagıma kramp girerek doktorum suda eriyen ilaç verdi şuan biraz daha rahatladım sizde isterseniz kan tahlili verip baktırabilirsiniz