Maya26 ay aynı şeyi ben de yaşıyorum.Ben hamile görünce gülümserim dua ederim içimden,kadın gözünü çekmeden karnıma bakıyor düşman gibi çıldıracağım…Ben de zayıfım sadece top gibi karnım var.Komik mi geliyor acaba ya onlara…Ya da hasetlik mi yapıyorlar anlamıyorum vallahi bir kadının en büyük düşmanı yine bir kadın ne kadar acı….