beyza0 bitki çayı içmeyin kesinlikle gebelikte hiçbirine güven olmaz pek çoğu kaslarda gevşeme yaptığı için güvenli olmaz..doktorunuza danışarak magnezyum başlayabilirsiniz, benim hem halsizliğime çok iyi geldi hem de magnezyum normalde ishal yaptığı için benim kabızlık sorunumu çözdü..ama magnezyum için mutlaka doktorunuza danışın..onun haricinde bol bol su (günde min 3 litre), yulaf ezmesi (lapa yapıp veya yoğurda katıp), kuru kayısı, kuru incir tüketebilirsiniz 🥰