Kızlar şimdi hastaneden geliyorum son aylarim artık 37 oluyorum ama sıvı az dedi doktor aşırı değil ama biraz az dedi bi sıkıntı olmaz değil mi doktorada dedim azalması normal değil mi son aylarda azalma olur diyorlar diye dedim ! kefir ve süt mutlaka tüket dedi !