busraayl1 bende de kanama alani vardi 6.haftalarda, 5 gun yapamadim agliyordum zeytinyagi ictim oyle ciktim ne yaptiysam olmadi doktor bana magnimore plus diye magnezyum hapi verdi allah razi olsun 3 haftadir kullaniyorum kabiz olmadim ama yediklerimede dikkat ediyorum