Mom69 Hamile olduğumu sanıp bir hevesle bugün yine bebeğimi göremedim 7.haftada aranızdan ayrılıyorum boş gebelik yaşamışım meğerse
aylinpalaa Mom69 başka bir doktora göründünüz mü acaba boş gebelik yüzünden? Çok üzüldüm rabbim en kısa zamanda kucağınızı doldursun inşallah🌻
Mom69 aylinpalaa Evet bugün 2 ayrı doktora gittim 7 hafta 1 günlük kalp atışını duymamız gerekirken bebek yoktu yine çok istiyordum çok mutlu olmuştum ama demekki hayırlısı buymuş hakkımda