Nisa1710 Kızlarr bebekleriniz kaçıncı haftada geldii ? Acaba bu durum erkek kız fark ediyor mu yoksa hurafe mi ?
Ays_cskn Nisa1710 37 +0 da tansiyondan dolayi suni ile dogumum baslatildı ama sezeryana donuldu hic sancim falan yoktu bekleseydi 40′ ı gorurduk bence