Merhaba anneler 38+5 de suyum ve kanamam geldi 2.30 da hastaneye geldim sabah doktor gelene kadar nstde bağlıydım sancım açılmam olmadı sezeryanla doğum yaptım bebeğim küvezde enfeksiyon dolayısıyla 1 hafta kalacakmış o kadar üzgünüm ki yanımda değil şuan 😢😢