Tusami Bfduam sabah pembe geldi gerisi hala yok 🤷🏻♀️Var bir sorun🤔 bu gün gelmezse yarın gelirse adetin birinci günü doktor hormonlara bakamaz ki ☹️
Deniz089 Bekliyorsunuz diye gelmiyordur, strestendir genelde öyle olur. Yumurtlamam şaşmaz dediğiniz için diyorum yoksa geç döllenme mümkün tabii😊 Tusami
Tusami Arsub11 olmadım cnm , en son 8 ay önce 28 günde adet olmuştum, hep 26-27 olur, bu gün 27.gün ve sadece sabah peçeteye açık pembe geldi, yarın 28.gün , olacak mıyım bilmiyorum 🤦🏻♀️Yarın öğlen doktor randevum var zaten