Merhabalar ilk hamileliğim cinsiyetimiz erkek ama ben o kadar çok kız istiyorum ki rüyalarıma kadar giriyor hep kız bebek kıyafetlerinde falan gözüm kalıyor erkek bebek kavramına bile henüz alışamadım sonrasında nasıl alışacam diyorum bu durum ne zaman geçer acaba