Kızlar normalde kalp atışını duymak için gittik fakat doktorum korkuttu işte 3 kere baktım göremiyorum kalp atışını diye kahverengi akıntım vardı birde ölü bebek dedi ama yinede bi ultrasonda da baktır dedi ordaki doktorda duyuyorum herşey normal yolunda ama geç döllenme olabilir o yüzden daha küçük dedi tekrar raporu doktora götürdüm bidaha baktı ve yine duyamıyorum dedi bekliyorum şuan çok korkuyorum sizce bi mucize olurmu hangisine inanmalıyım nolur başına böyle gelen varsa naptı yazabilirmi😔