Kızlar doğuma 8 gün kaldı 29 Nisan da sezeryan tarihi verdi doktorum çok stresliyim çok korkuyorum bir yandan hemen bebeğime kavuşmak istiyorum süreçten çok korkuyorum hamile kalana kadar doğru düzgün hastaneye bile giden bir insan değildim doğumu yakın olan anneler neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor günleriniz ben çok ağırlastim artık kolum kalkmıyor ama.esim niyetli olduğunu için mecbur sahur hazırlıyorum iftar hazırlıyorum karmakarışık durumdayim yani 😢🤗🥺😭