La_le ben uygulamayı yeni kullanmaya basladım yorumları gec görüyorum kusura bakmayın. Ben adanayım mide bulantısı bi tık daha iyiyim ama cok iştahım kalmadı eskisi gibi degilim sanki birde cok halsizleşiyorum ikinci kızımı bekliyorum ablamız 5 yaşında saglıkla gelsinler insallah kucagımıza almak nasip olsun 🥰🥰