Bende 34. Haftamdayım ara ara benim de sertleşiyor karnım yürümekte zorlanıyorum
1 ay önce böyle sertleşmelerin ve çok kramp olmuştu karnımda acile gittim nst bakıldı sancı açılma vs yoktu ama rahim ağzında kısalma olmaya başlamış erken doğum riski dedi doktorum progestan ilacı kullanıyorum yarım saatten fazla yürüme dedi 36. Haftaya kadar istirahat