Kızlar 23.haftadayım mantar enfeksiyonum var krem, fitil kullanıyorum ama bu aralar artmış durumda kaşıntılar. Bu da vajinada tahriş ve şişlik yapıyor.
Şimdi benim o bölgede temizlik de yapmam gerekiyor ağda yapıyorum normalde ama yapayım dedim öyle bir kaşıntı yaptı ve yine şişirdi ki can acısına dönüyor artık. Başka ne yöntem uygulayabilirim ağda kullanamıycam gibi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️