TubarimTlay Kızlar merhaba bugün 11 30 da spinal sezeryan ile bebeğime kavuşacağım ve bu saat olmuş hala gözüme bir gram uyku girmedi heyecandan dualarınızı eksik etmeyin lütfen
Denizislet TubarimTlay rabbim yardımcın olsun kuzum sağ salim bebeğini kucağına alırsın inşallah bende 24+2yim geceleri uyku problemi yaşamaya başladım dönüp duruyorum yatakta iyiki forumda var😊