Merhaba,
Dün ultrasona girdim o an kafam doluydu düşük riskimiz vardı, heyecanla doktorun kanama alanı geçmiş demesinden başka bir şey düşünemedim, sorduklarım da hep bu konuyla ilgiliydi🤗
Birinci sorum, bebişim normalde 13+1di ama doktorum tahmini 14 haftalıksın dedi şimdi ben 13+1 olduğu için mi 14 dedi ?
İkinci sorum ise bebişin bacak arasında çıkıntı vardı bebek sırt üstü duruyordu ama doktorumuz kız veya erkek demedi acaba kordon olabilir mi gördüğüm şey emin olamadım göbek deliğinden gelen bişey değildi doktor da çok gitti geldi ama emin değil diye sormadım kendiside bişey demedi. Tecrübeli annelerden cevaplarıno bekliyorum 😌