Prensprenses Merhaba kızlar bende yeni öğrendim nasılsınız nasıl gidiyor doktorunuz kese için gün verdimi yada çok erken gören oluyormuş oldumu benimki geç döllenme
ikramuratyanik Prensprenses Ayy hayırlı olsun 😍 Benimde gebeligime yatis surecinde bos gebelik kurtaj olucaksin dedi durdular ama dün poliklinik muayenesinde bebegimide kalp atislarinida gördüm çok şükür 🙊😊
EbruKrhn Prensprenses bende aynıyım yeni öğredim biraz beklemeyi düşünüyorum hemen gitmeyeceğim doktora
Kadze Prensprenses geç döllenmeyse acele etme keseyi 5bucuk 6.haftada kalp atısını 8.9.haftada yani normalinden gec duyabilirsin bu seni panikletmesin sağlıkla gelsin inş