Rumuz_07 Kızlar 31. Hafta dayım sizde de fazla ayakta durunca aslında fazlada değilde bu zamanlarda bu süre bile fazla geliyor. Ayak bileğinizin yanındaki kemik çıkıntısının orda o kemik kadar şişkinlik meydana geliyor mu🙄
daphnesmomm Rumuz_07 hem de nasıl,ben de 35. Haftamdayım,ayaklarımı uzatıp dinlendirmesem ayaklarım balon gibi oluyor😕
karat Rumuz_07 evet değil ayakta durmak ayaklarını sarkarak otur direkt şişmeye başlıyor. Adet olmadığımız için kirli kan direkt aşağı iniyormuş şişiyormuş diye duydum. Ayakları uzatıp yatınca şişkinliği alıyor ama sürekli yatmaktan da bunalıyor insan şiş ayaklarla dolaşıyorum bazen 39+5 olduk 37. haftadan beri var bende
mirage333 Rumuz_07 ben henuz 24+5 im ve 3 gündür bahsettiginiz yer şiş 😔 bacaklarimda acayip agri var. Denetçi olduğum için akşama kadar sahadayim ve ayaktayım. Çok ayakta kalıncami şisermiş?
Rumuz_07 daphnesmomm benim o kemik çıkıklığın yanında onun kadar şişlik oluyor. Halbuki o kadar çok yürürdüm şimdi 5 dk işte belli ediyor kendini😏
daphnesmomm Rumuz_07 inanın bende de aynı durum var,ayak numaram 37ydi,çoğu zaman artık 38 numara ayakkabım da zor oluyor🥲hele ayakkabının kenarından o kemik çıkıntısı üzerindeki şişlik görünüyor ya🥲
Rabia62838 Ben de 36. Haftamdayım ayaklarım bacaklarım ellerim o kadar şişti ki sanki biri iğne batırsa patlayacak
Rabia62838 Burcutf tansiyonum 11.6 falan çıkıyor doktor normal dedi ama gerçekten çok şiş hissediyorum