4 5 gun once bıbrek agrısı yuzunden gıtmıstım nst sancı cıktı bırde serklajlıyım hunılesmede olmus ama ben hıc sancı hıssetmedim neyse yatıs falan derken doktorum gun ıcındemı dedi bir saat içindemi dedi tekrar hıssedersen ara dedi sımdı ben gobek delıgımın altında bır ıttırme gıbı hareket gıbı ama sankı basını dayıyomus gıbı bısı hıssedıyorum fakat bu bebekmı kasılmamı anlayamıyorum sadece gobek delıgım hemen altında kucuk bı avuc kadar yerde oluyo sanıyelık kendını geriyo cekıyo gıbı ama kasılmamıdır bu sızce ☹️ Kontrolumde ıkı gun sonra