Si-bel bel ağrıları maalesef ki çok oluyor bende çok yaşıyorum hatta sabahları kalktığımda öyle bi tutulmuş oluyo ki yürürken topallıyorum resmen doktorum sormuştum ama bir sıkıntı görmedi magnezyum yazdı onu kullanıyorum şuan çok şükür daha hafifledi ama hamilelik ilerleyip yük bindikçe daha çok artıyo maalesef ağrı kendini çok yorma mesela ben ev falan silip süpürdüğümde ağrım o gün daha çok oluyor doktor kendini yorma ayakta kalma sol yanına yat vs dedi