Sehererkull
Az once wcye girdim afedersiniz ama buyuk abdestimi yaptim zorlandim zaten minik basur baslangiclarim var temizlenirken peceteye kan geldi ama nerden anliyamadim tekrar sildim bisi yok ne onde ne arkada aynayla bktm gene yok ama bebegim harekt etti az once nisan dediginiz sey degildir umarim daha cok erken cunku 😔