Kızlar 38+1 deyim geçtiğimiz çarşamba sancılardan dolayı acile gittim düzenli sancılar çıktı nst de 80 değerlerinde hepsi 3 defa alttan muayene ettiler ama açıklık 1 cm olduğu için eve gönderdiler sancılar çoğalırsa gel dediler ertesi gün de rutin kontrol için özelde kendi doktoruma gittim NST de sancı çıkmadı o da alttan muayene etti mantar olmussun dedi daha sonra idrar tahlili istedi o sırada lavaboda beyaz/sarı gibi yumurta beyazı kıvamında bişey geldi baya fazla normal akıntım bu şekilde olmuyordu o yüzden Nisan olduğunu düşündüm doktor mantar için ilaç yazacağını söyledi daha sonra yazmadı doktora da söyledim böyle bişey geldiğini alttan muayene ettiğim için gelmiştir dedi zaten ilgisiz kendisi sonra eve geldik üç gün daha falan aynı şey gelmeye devam etti ara ara ama kanlı değildi leke de yoktu şimdi size sorum şu olacak bu gelen nişan mıydı yoksa enfeksiyon mu eğer mantarsa normal doğuma engel mi mantar devam etmesi bebeğin sağlığı için tehlike arz ediyor mu ? Uzun oldu kusura bakmayın