Stpz Merhaba hanımlar ☺️ 33+2 haftalık oldum ama dünkü muayene de bebeğin ters olduğunu söyledi doktor. Böyle bişey yaşayan oldumu genelde olurmu bu durum merak ettim açıkçası.☺️
Betulsen34 Stpz 32 de benimde tersti doğuma kadar döner demişti doktorum. 35te gittiğimde dönmüştü. donerken agri yapiyormus. Bende agri yapmisti🙂
Stpz tugbaacng normalde en son muayene de baş geliş demişti ama dün bebek ters dedi tekrar dönebilir erken daha dedi yani tekrar dönme ihmali yüksek dimi
BusraBekir Stpz Tersti bebeğim bu zamana kadar BusraBekir normal doğum pozisyonunu 35+4 te aldı bundan önce makat gelişti
tugbaacng Stpz 39da bile tekrar dönen var doktorlar bebegin kilosundan dolayı 37den sonra dönmeyeceğini söylüyor ama, forumda bebegim 39. Haftada döndü diyenleri görmüştüm inşallah tekrar döner. Sıkma canını önemli olan sağ salim kucağına alman🙏🏻