18 haftalık hamileyim zaman zaman kimseyle görüşesim kapıdan dışarı adım atasım gelmiyor kayınvalidem ile aynı apartmanda oturuyoruz evimde daha rahatım diye gitmiyorum kendi aileme tutumumda öyle bu aralar kafam hiçbir şey kaldırmıyor yanlış bir şey mi bu