Lütfen yadırgamayın ilk gebeliğim bundan önce kimyasal gebelik geçirdiğim için endişe ediyorum. Bugün tetenoz aşısı vuruldum. Geldikten yarım saat sonra her sabah aldığım gibi vitamin ilacını içtim. Bişey olur mu. Antibiyotik ilacım da var onu akşama içsem bişey olur mu. Sizde vurulduktan sonra içtiniz mi ilanlarınızı