Damla6606 Hep uzun hikayeler okurdum artık banada gelsin sıra diye dua ederdim 😁 uzun bi hikayem olcak kızlar hakkınızı helal edin Sabah sancılarım var diye post açmıştım kızlar 😊 10 dakikada bir gelen kasılmalarla kasık ve bel agrısı cok kötüydü olabildince ayakta karşılamaya çalıştım bugünde ehliyet için randevumuz vardı allahtan eşim işe gitmemişti 2.30 da randevu yerine gittik içeri girdik iki tane kagıdı mavi renkli kalemle doldurduk diye siyah yazcaksınız dediler yeniden yazmaya başladık ama tabi ben 10 dakika bir sancıyı hala çekiyorum 😊 kagıdı doldururken pıt diye bi ses duymamla ılık ılık suyun akması bir oldu 😊 korktum aglıyorum kadınlar ambulası arıyo bi taraftan eşim panik yaptı beni sakinleştirmeye çalışıyo bi yandan 😂😂 neyse ambulans geldi içerde benim sancılarımın kaç dakika geldini saymak istediler serum taktılar tansiyonumu ölçüyolar falan ben hala aglıyorum sonra sancım sıklaştı burda dogum olabilir dediler ben bu kezde hastaneye gitmek istiyorum diye aglamaya basladım 😂😂 kadın dogum dokturunu aradılar o geldi açılmaya baktı 2 cm hastaneye gidebilir dedi bu kezde hastane yolunu tuttuk mu 😂😂 suyum hala akıyo bi yandan her yerim ıslak bi taraftan nstye baglandım sancılar 150 200 olmaya basladı olabildigince ayakta karşılayın kızlar ve derin derin nefes alın 3 cm olsun epidural yapcaz dediler ama ben dayanamıyorum 16.00da hastaneye geldim 18.40da epidural yaptılar 19.30 gibi bi anda açılmam 7 cm oldu ama ben rahatladım tabi 😊 derken 21:18 de minik kuşum minam kesisiz dünyaya geldi cok şükür allahım hepinize kolay dogumlar nasip etsin inşallah kızlar sorusu olan varsa cevaplarım 😊😘😍
Yesimmm93 Damla6606 rabbım Analı babalı büyütsün canım ❤️ Kesisiz olması için ekstra bişey yaptınmı, birde epidural normal yapmak istıyorum bende etkisi varmı tavsıye edermsn 🙏
Damla6606 Yesimmm93 saol canım darısı sana olsun inşallah 😘😘 hurma yemiştim merdiven inip çıkmıştım squat yapmıştım canım epidurali öneririm etkisi geçtikten sonra her hangi bi agrı oluşmadı bende sancıların acısına dayanamadım için aldım
kbra97melegi Allah analı babalı büyütsün canım hayırlı evlat olur insallah minik kızın benden önce dogurmusşun ayniydık seninle darısı başima insallah kesisiz olmuş neler yaptin olmazsa olmaz şunu yap dedigin bisey var mı :)
Damla6606 kbra97melegi olmazsa olmazım merdiven inip cıkmaktı canım 😊 onun haricindede herseyi denedim ama merdiven en sık yaptım şeydi bide doktoruna baglı kesi işi kadın kesi atmamak için perine masajı yaptı
Sisi Damla6606 masallah turk filmi gibi olmus dogum hikayeniz😁 Allah anali babali byyutsun insallah gozunuz aydin
Melisa07 Damla6606 öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Epidural yapıldıktan sonra bütün ağrı ve sancılarınız son buldu mu? Nasıl hissediyorsunuz o an kendinizi? Bir de Doğumdan sonra herhangi bir ağrı yaşadınız mı?
Damla6606 Melisa07 yavaş yavaş geçti sancılarım canım ayaklarım uyuştu ve buz kesildigini hissettim sadece dozun etkisi geçincede her hangi bi agrım olmadı ama bugün igne yerim agrıyodu doktorlar onada normal dediler