Lavinyaa8 Kızlar gebeliğinizde saç dökülmesi için ne kullandınız memnun olduğunuz ürünleri yazar misiniz ? Daha 6 haftalik olmama rağmen saçlarım inanılmaz dökülmeye başladı böyle giderse doğuma kadar kel kalacağim
Klcaysgl Lavinyaa8 ben şampuandan fayda buldum evlenmeden öncede sonrada kansizlik problemim vardi bir türlü düzelmedi şampuan değişince cok iyi geldi dökülme sifirlandi annem bile şaşiriyo
uykularharamoldu Lavinyaa8 evet ya ilk başlarda çok dökülüyor. Bence saç dökülmesi şampuanla, kremle geçmiyor. Ben inanmıyorum. Zamanla düzelecek. İlaçlar iyi gelecek.
zeynepikra_61 Benim de çok dökülüyor 9 haftaligim bende her elimi attigimda fazla fazla çıkıyor taramaya korkar oldum 🙄