Arzu501 Metaspan iynesi vurduran varmı?Bebeğin cigerleri gelişsin diye erken doğum olursa.Bilgisi olan yazsın lütfen.
Nidakilic Haftada vurdurdum bı yan etkısını gormedım sadece bebeklerın hıckırıkları daha hıssedılır oldu oda ciğerlerin geliştiğini gösteren bir olguymuş zaten
Rumeysaaa1 Deniz2961 yaa bana doktorum yatış yapman gerekiyor dedi bi kızım daha var onu nasıl birakicam kara kara düşünüyorum bende Hangi hastaneye gidiyosunuz acaba kontrole
Deniz2961 Rumeysaaa1 eğer sadece iğne yapacaksa yatisa gerek yokta şey oluyor mesela kan uyuşmazlığı içinde bana yatış yaptı iğneyi hemen yaptı snra eve gönderdi o şekilde yatış olabilir