ben hakan kalaycıya gittim normalde 700 ama benim dr um yönlendirdiği için 500 e yaptırdım .yaklaşık yarım saat sürdü .ama inanılmaz sıra vardı.en son bebeğin elleri ve ayaklarına bakacaktı bebek pozsyon vermedi 10 dk yürü gel dedi .sonrasında baktı .resimde verdi 2 tane .bide dosya verdi 7-8 sayfa .ama memnun kaldım iyi ve rahatlatıcı bi dr .