meltemkapusuz13 Merhaba hanımlar ben şuan 18+3 üm bebeği henüz hissetmedim siz kaçıncı haftalarınızda hissettiniz
Smyye1B meltemkapusuz13 Net olarak 19+5te güçlü tekme hissettim ilk gebeliğim ve kilolu hamile kaldım 😇
Umutunannesi92 meltemkapusuz13 daha önce pıt pıt kalp atışı gibi karnımın altında hissediyordum fakat 19. Haftada bariz şekilde hissettim şimdi 22. Haftadayiz göbeğimi hoplatıyor tekmesiyle 🤭ilk gebeliğim canım benim sabırlı ol hissedeceksindir muhakkak 🥰
ZMM8888 meltemkapusuz13 bir iki haftaya hissedersiniz belli olmaz canım kimisi erken kimisi geç hisseder ilk gebeliğimde 75 kiloyla hamile kalmıştım zayıf olanlar daha çabuk hisseder diyorlar belkide ondan geç hissettim. Bu gebeliğimde 58 kiloyla hamile kaldım bakalım kaç haftada hissedicem
Mesudesrds meltemkapusuz13 bende kiprlirdamalar var kalp atışı gibi 10 + 1 günlüküz 😄😄 pit pit atıyor bebeğim şuan da bile 😄😄😄
Mrv135 Mesudesrds Bağırsak hareketidir o. Şuan o kadar minik ki hareketlerini hissettirecek bir ağırlığı da gücü de yok. İlk gebelikse 19-20 civarı hissederiz ben de hala bekliyorum 🥰
Mrv135 meltemkapusuz13 17+0 hala hissetmedim. Geçen bir bağırsak hareketi mi bebek mi anlamadığım bir şey oldu dün kontrolde sordum yok dedi doktor ilk gebelikse bebek değildir o 20′ ye kadar hissetmezsin dedi 🙈
Mesudesrds Mrv135 2. Gebeligim canim hareket değil baloncuk patlar gibi bağırsak olmadığını biliyorum 🙃 hep aynı yerden kıpırdadıği için bagirsaklarim yanlardan hareket ediyor ortdan değil
Ays_cskn meltemkapusuz13 Merhaba ilk hamileligimde 20. Haftadan sonra hissetmistim zaten sakin bir bebekti oglum hic oyle gumbur gumbur hissetmedim,simdi 15 haftaligim arada kayma gibi bisiyler hissediyorum yada pit gibi ama emin degilim bebekmi degilmi
Mesudesrds Ays_cskn maşallah senin ki büyükmüş benden ilk hamileliğin mi canım 😄😄 senin benim ki 2. De ☺☺☺