Aminegokce eşim gece oraya gitsin saat 10 gibi orda beklesin sabaha kadar yada orda aynı yer için bekleyen varsa yani kimlik toplayan biri ona versin zaten mecbur bir adamın orda beklemesi lazım kimlikleri toplamak için çünkü günde 10 11 kişiden fazla alınmıyor onun için gönüllü eşlerden biri kalıyor gece perinatolojide kimligini ona verebilirsin sabah 7 de hastaneye git kimliğini o adamdan alırsın sistem başlar başlamaz kayıt yaparsın ben öyle yaptım orda serviste kardeşimle kalıyordum gidip randevu alacaktım bir tane adam orda bana dedi sismini yaz kimliğini bırak son onuncu kişi sen oldun dedi kimliğimi ona verdim adam hayrına 19 kimlik topladı geri kalanlari almıyordu eşiyle beraber 10 kişinin tek kimliğini verdi sabahta erkenden sekreter gelir gelmez verdi ilkin bizimkiler sisteme kaydoldu ardından uzak yerlerden sevk aracılığıyla gelenler