Hanımlar merhaba 7 aylık hamileyim malum doğuma az kaldı ve eksikleri artık tamamlamak gerekiyor. Kendim için bir adet pijama takımı aldım fakat lohusa takımı konusunda kararsız kaldım özellikle bu süreci geçirmiş olanlardan öneri istiyorum. Sizce lohusa takımı açık renk mi koyu renk mi olmalı evet açık renk fotoğraf vs çekilme durumunda daha hoş duruyor fakat bir kere kullan at olsun da istemiyorum bir de sabahlıklı ve gecelikli mi olmalı olmalı yoksa alt üst takımlar yeterli olur mu lütfen şu kararsızlığıma yardımcı olunnnnn🙈