Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim bu sabah wc gittiğimde kanamam olduğunu gördüm. Çok az, birkaç damla şeklinde, ve pembemsi açık bir renk. Çok korktum ya normal mi bu? Düşük tehlikem mi var dersiniz? Naapmalıyım? İngilterede yaşıyoruz ve doktora gitme şansım yok burda kolay kolay doktor görülmüyor ve korkuyorum😪