yagmur50 Fatmaclk96 hayır canım fazla değil sadece sınırda ben prolaktin 115 ken hamile kaldım bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum fakat prolaktinle alakası yok eğer doktorunuz uygun görürse dostinex kullandırır o ilaç hemen düşürüyor
Aysekdrt Fatmaclk96 canım benim 45 çıktı dostinex kullanıyorum birinci haftadayız tedaviye başladık düşürmek için senin ki öyle aman aman yüksek değil korkacak bişey yok sadece temkinli olursun. Geçmiş olsun