esrahmet61
Benim 24. Haftamda çok az bir kanamam oldu ve apar topar hastaneye gittik, suyum fazlaymış erken doğum riski dedi şeker yüklemesi yapıldı her şey normal diyet yaptım sağlıklı beslendim meyveyi azalttım, sıfır şeker, hamur işi hiç yok ve suyum normale döndü. Fakat fazla suyun basınç yapmasında rahim incelmiş yine erken doğum riskim var çok şükür 30. Haftaya geldik ama hep tedirginim 😔