Seda3309 Arkadaşlar merhaba 8+3 haftalık gebeyim ve ilk hamileliğim o yüzden çok heyecanlıyım 2 haftaya bi gidiyorum ama sürekli ultrasona girmek sakıncalı diyenler var ama bende merak ediyorum iyi olup olmadığını sizce de ultrason zarar verir mi?
Melisakplnn Seda3309 hayır tabiki zararlı olsa kadın doğumcuların pdasında olmaz bir ikincisi hamileliğin son ayları haftada bir doktordasın oyuzden risk yokkl
Ezgi_hsyn Seda3309 bizde 8+3 teyzesi ama ben aydan aya gidiyorum daha 2 haftamız var nasipse 11. Haftada gidicez 🐣