kuboss55 acilen hiç beklemeden doktora gidin düşük olabilr. Bende yaptım bir tane düşük. Kürtaj oldum. O kahverengi akıntı yerini kanamaya çevirir. Bu haftada yerleşme akıntısı olamaz. Korkutmak istemem ama bilmeye de hakkınız var. Doktora gitmeden ben düşük yapacağımı çok iyi biliyordum. Vücudumda değişiklik hissettim. Daha önce den kalp atışı dinlediniz mi? Büyük ihtimalle progrstan verir.