Merhaba Hanımlar daha demin Dr daydım 33 haftadayız oğlum 1950g ve 45cm olmuş doktor beğendi hersey cok yolumda dedi ben doğum için Almanya’dayım annelerin yanına geldim anlatmiştim
Doktora ben eşimi özledim 1 ay oldu erken gelmemin sebebi doktor seçimi doktor beni beni bebeği tanısın diye erken geldim ama çok özledim bi kaç günlüğüne gide bilirmiyim dedim Almancası Muttermundhals yani rahim ağzı uzunluğu oluyor galıba Türkçesini tam bilmiyorum 2 cm kısalmış ama kapalı uça bilirsin ağır kaldırma dedi ne yapyım kızlar sıkıntı olur mu