Birfasulyeannesi Kizlar haftaya 37. Haftaya giriyorum. Acaba devlet Hastanesi’nde çatı muayenesi yapiyolar mi? Doktora rica etsem yapar mı ?
Esra_derin Birfasulyeannesi doktordan doktora değişiyor, şehir hastanesine gidiyorum ben doktorum yaptı
Esra-0751 Birfasulyeannesi Bende bugün sonuçlarımı göstermek için gelmiştim devlet hastanesine belimde ağrı olduğunu söyledim çatı muayenesi yaptı
Birfasulyeannesi Mrvsmt2502 ya işte belki normal doğuma müsait değil yapım nerden bilecez. Bizim komşuyu normal dogurtana kadar beklediler iki gün kız oluyodu en son doktor geldi ebelerde bağırdı napiyonuz kızı çatlatcak misiniz diye
Mrvsmt2502 Birfasulyeannesi doğum başlayınca yapıyorlar çayın müsait değilse direk sezaryene alıyorlar illa deneniyor canım normal doğumu
Esra_derin Birfasulyeannesi 37 de yaptı, bebeğin başı yerleşmişti zaten açıklık olmadığını söyledi baş pelvis uyumlu gözüküyor dedi.. genelde uyumlu olur zaten çocuk strese girmezse annede sıkıntı olmazsa normal doğumda sıkıntı olmuyor..
Esra-0751 Birfasulyeannesi yumuşama varmış ama açılma yokmuş ben ikiz gebeyim 35 haftamdayım normalde bu kadar erken yapmıyorlar çatı muayenesini ikiz olduğu için riske atmak istemedi 🤷♀️
Esra-0751 Birfasulyeannesi hayırlı zamanda doğsunlar inşallah allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲