Arzu5 Wee baby manuelmi yoksa mochi manuelmi? İşleyecem ona göre hangisi daha effektli olar tecrübeli anneler sizce hangisi?
Emedko Arzu5 ben wee baby kullandım ilk bebeğimde. Süt sağarken bir süre sonra bileği ağrıyor insanın. Onun dışında gayet kullanışlı wee baby . Ama ben mochi derim yormuyor en azından insanı