Selam kızlar. Bugün 10+4 olduk. 2.gebeliğim. Ve hamileliğin başından beri çok sık idrara çıkıyorum. Normalde ilkinde sadece doğuma yakın böyle olmuştum. Yani geceleri hep uykudan uyanıp gitmeye başladım. Acaba böyle olan var mı aranızda? 🙄 Çok su da içmiyorum aslında.